Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktiga vi :)

Jag & Ronny fick nåt ryck och började städa massor!
Rensat lådor, rensat papper, gamla räkningar, vår skräplåda i bordet där den mesta skiten samlas hehe,
flytta om lite möbler, tavlor, dammsugit, dammat.. m.m.
Skönt att jag har fått hjälp, så slipper jag göra allt själv. :S
Vi är inte klara än heller hehe.

Hugo tyckte det var kul med massa grejer att kika på :)
Nu sover han sedan 45 min tillbaka.

Undrar om det är nåt kul på tv ikväll?
Om jag orkar titta, är trött..
Vad irriterad man blir på all jävla reklam på tvn, samma tjat om och om igen..
Sen kommer det reklam för nån skiva med nån dålig låt som SJÄLVKLART fastnar i huvudet :P

Skönt väder är det iallafall, regn :)
Det är svalt och bra när man städar.

Kul Fredag kväll hehe, men jag bryr mig inte. :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Ja, ikväll blir det fan nyktert. :p

Bertenderkursen är åt helvete för dyr för att jag ska betala det! >.<

Händer det nå skoj ikväll annars då? (:

2008-07-11 @ 20:57:21
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: kisse

Filip är 9 månader :)

2008-07-11 @ 20:59:06
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback