Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Empty

Det är så tomt här utan Hugo, jag vet inte riktigt vad jag ska göra,,
har setat vid datorn och glott ett tag nu,,

Ska nog lägga mig en stund,, känns konstigt att jag bara kan lägga mig utan att tänka på vad Hugo gör. :P
Så dryg som Hugo var inatt har han varit innan han fick dom 2 första tänderna, så det är nog nå fler tänder på gång..
Hoppas dom kommer fram fort så han inte är såhär så länge.

Jag är fest sugen! Eller sugen på att dricka iaf. :)

Ronny fick en flaska Minttu black av mamma & co, gött.

Fan va mysko det känns, jag brukar aldrig va osams med nån, har inte varit det på flera flera år, men nu helt plötsligt är jag osams med 2 st. :P
Jaja, that´s life..
Orka bry sig, är inte mitt fel att det är som det är, har viktigare saker att tänka på ändå så.

Skriver mer sen.
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback