Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=) =)

Nu har jag varit hemma 1 timme ungefär. :)

Vilken dag. :D

Det gick bra på sjukan, tjejen som kollade syrran sa att det inte va nåt problem alls..
Men hon var ingen läkare, så läkaren skulle kolla på det och höra av sig sen.

Jag & mamma köpte kaffe & en macka medans syrran var där, det skulle hålla på i 1 1/2 timme, men hon var klar efter 50 min,, jag & mamma skulle gå en sväng och få lite frisk luft, då kom hon springandes efter och skrek "mamma" haha. Så söt hon är. :)

Sen åkte vi till mormor & morfar, var där till 16.30,, åkte till Rusta,, jag handlade för 771 kr hehe..
Massa grejer, kan lägga upp bilder imorgon. :P
Tänkte köpa färg till sovrummet där, men det fanns fan inga fina färger..
Så jag gör det nån annan dag..

Sen åkte vi hemåt, och jag kom hem 19.30.
Då fick Hugo välling och nyss somnade han.

Han har varit så snäll hela dagen, som vanligt. :)

Det är så roligt att va ute bland folk nu när vi har Hugo, det är så många som kommer fram och pratar med oss och tycker att Hugo är så söt. :)

Egentligen skulle vi till Selja idag, Hans fyller 49 år..
Men eftersom vi kom hem så sent så sket vi i det, åker dit imorgon istället.
Hugo skulle ju sova 20.00..

Ska ha en bakdag med mamma & syrran nån dag, baka bullar & sånt.
Så vi har nåt att bjuda på på Fredag när Ronny ska ha "kalas" :P

Nu ska jag titta på tv. :)
Hoppas alla har haft en bra dag!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Vad skönt att få veta att det inte var något fel på din syster. :) Nu ska jag gå och ta nått att käka sen sova. :p

2008-07-14 @ 21:57:40
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: ET

Åh vad roligt att ha en bakdag! =)

2008-07-15 @ 19:14:33

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback