Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

.....

Hemma nu igen,, Hugo var vaken hela vägen dit och hem, trodde inte han skulle orka det.
Men nu sover han så sött i sin säng med barbapapa sängkläder. :)
Det fick bli euroshoppers blöjor,, billiga och bra.
Jag tycker dom fungerar lika bra som pampers eller libero.
Och dom är ju typ 40 kr billigare, så det är nice. :)

Och just nu är det halva reapriset på KappAhl,, ååh jag som inte har nå pengar. :(
Är så kul att handla så billiga grejer, även om det bara är skit som man inte behöver. :P

Vad ska jag göra sen då? Ronny är i Färnäs och fixar med forden,, han är klar med caben nu iaf, men jag vet inte vad han ska göra med alla bilar han har haha.

Kanske fråga Kim om vi ska ses? Eller tvinga med Ronny på en promenix till Helen? :)
Marlene jobbar, såg henne i sina snygga jobbarkläder på willys när vi gick hem, alltså hon jobbar inte på willys, men hon hade väl rast. :)

Jaja, ska kika vidare..
puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback