Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

........

Det märks att helgen är över nu, läsarna kommer tillbaka efter fest och annat. :P


Funderade på en sak igår, det var en som sa att "han var arg på allt och typ slog massa folk den kvällen",,
Vilken idiot alltså, bara för att man är arg så kan man ju inte ut och slå folk hur som helst!
Tänk om jag skulle göra så varje gång jag är arg, oj oj säger jag bara. :P
Men han måste ju ha nåt fel, sådär håller man fan inte på.

Gud va Ronny´s mamma vart arg när hon fick reda på allt, hon sa "jävla unge om jag får syn på han så då jävlar.."
Haha, ja du,, jag hoppas han får vad han förtjänar,,
Han kommer nog aldrig ändras om han inte får proffessionell hjälp,
jag gick ju i samma skola som han när vi var små och bodde i Selja,
det började redan då, han knuffade ner min lillebror för en jättebrant backe så han bröt nyckelbenet,
m.m.
Undrar hur hans uppväxt har varit?
Jaja,,

Jag somnade strax efter 20 igår och sov till 6.30 idag, så nu är jag ganska utvilad iallafall. :)
Fan va hemskt det var igår, så trött har jag aldrig varit!
Kände mig jättekonstig, hög eller nåt.. hjärnan fungerade inte alls haha, försökte lösa korsord, men det var ju inte lyckat. :P

Idag får vi se vad jag ska göra, mamma kommer hit en stund iallafall.
Orkar nog inte ut och springa omkring så mycket, ska va hemma nära Ronny. :)
När sånt här händer så får man sig en tankeställare, jag måste visa mer för Ronny att jag älskar han, jag måste bli en bättre flickvän/sambo. :)

Brorsan & Maria kom hit igår, fan va arg han är på N.K,
han ångrade att han inte va ute och var där för då hade det varit synd om idioten,
min bror är jättestark, och han är stor, lång.

Nu ska jag äta frukost.
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

hoppas nån tar ner den där idioten på jorden någongång men det lär väl aldrig hända. bra att ni ska anmäla gumman, hoppas det blir nå av det. puss

2008-07-28 @ 07:36:36
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: maley

Ja usch=( Hemskt. Så jäkla onödigt med slagsmål, inget blir bättre & det tjänar ingenting till. Hoppas det blir bättre snart.



Vilka är du & Ronny, har inte uppfattat det riktigt än? :)

2008-07-28 @ 10:32:08
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



tävling med jätte lätta regler!! ingen med och tävlar än, 10 personer vinner, pågår bara t.o.m. 31 juli!! :)

2008-07-28 @ 13:59:08
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback