Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Finally

Nu har jag äntligen fattat hur man gör på GRATIS BIO haha.
Har inte direkt lagt nån energi på att läsa igenom nåt..
Men nu vet jag. :)

Ni som inte är medlemmar där,
BLI MEDLEM (tryck)   (öppnas i nytt fönster)

Är ju jättebra att man kan gå igenom där så fort man beställer nåt, och får poäng för det.
Jag beställer ju rätt mycket och ofta på internet, så jag kommer nog få massa poäng rätt fort. :)
Har snart 300p iallafall. :)

Sen får man presentkort på valfritt place, det är skoj, lägtar tills jag kommer upp i dom poängen,
så hjälp mig en bit på traven och bli medlem nu ! :)

Kommentarer
Postat av: marlene

e redan medlem:P

2008-07-14 @ 09:51:00
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback