Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fjant

Alltså va fan, ge dig!
Du säger att jag verkar tro att jag har rätt jämt, så är det inte.
Jag har inte rätt jämt, men jag säger väl vad fan jag tycker för det.

Och ibland kanske jag har rätt, och det vet du innerst inne, och det sticker i dina ögon.
Du kan inte inse att andra kan mer än dig, att andra har det bättre, att du faktiskt bara är 18 år.
När man är 18 så är man inte lika mogen som såna som är en bit över 20.
INSE FAKTA.

DET ÄR MIN BLOGG, JAG SKRIVER MINA ÅSIKTER, MINA TANKAR OM ALLT, OM MITT LIV.  Är jag ett pain in the ass som du så moget skriver, sluta läs då.
Men det kan du väl inte, för du är för nyfiken, du vet att jag har rätt om vissa saker, och du kan inte acceptera att du inte är den bästa människan på hela jorden.

Jag har aldrig sagt nåt elakt eller taskigt till dig, men du tar åsikter som taskiga.
Varför skulle jag vilja dig/er nåt illa? Ni har inte gjort mig nåt.

Jag skriver bara vad jag tycker, och alla har rätt till att göra det. ÄVEN JAG, inte bara du.
Och jag skriver inte ens om dig!
Du är inte den enda i världen, den enda som är under 20 som ska ha barn som jag känner,
du är inte den enda under 20 som har förlovat sig.
Du tar bara för givet att det är dig jag skriver om och att jag vill vara elak och taskig mot er.


Du är den enda som håller på och fjantar såhär över vad jag tycker, varför?
Alla andra är väl mognare och orkar inte hålla på att tjafsa om sånt, som mina åsikter.
Dom vet väl att alla tycker olika och har accepterat det.

Jag tycker så, du tycker så, dom tycker så.
Och jag vet att det är MÅNGA där ute som håller med mig. Inte alla, så säg nu inte att jag säger att alla tycker som jag, för jag skrev inte alla.

SÅ ÄR DET.

ORKA!!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback