Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gardinproblem

Jag håller på att byta gardiner i v-rummet,, men jag vet inte vad jag vill ha. :P
är så svårt att ha snyggt i det fönstret, det är ju så jävla stort, så man måste ha nåt passande i mitten typ.. har man inget där så är det alldeles för öppet..
jaja,,
Mamma, syrran & Johanna kommer snart hit så dom får hjälpa mig. :)


Marit, det du skriver hänger inte ihop alls, du vet nog inte ens vad du har sagt förut. Verkar lite skitzo ju.
Jag vet iallafall vad du har sagt om alla,, och får dom reda på det så blir dom kanske inte så glada.
Men jag tänker inte hålla på och berätta det för dom, det är inte min grej, så barnslig är jag inte.
Och du skrev att "passar det inte så är det bara att dra",, ja det är ju det jag gör.
Jag struntar i dig nu, du finns inte i mitt liv längre.
Och det är skönt!
Så sluta va så nyfiken och läsa min blogg, och om du inte ens vet verkligheten, om du inte ens minns vad du har sagt och gjort, så kommentera inte heller, du gör bara bort dig själv..


Kommentarer
Postat av: louise

Tack så mycket :)

2008-07-21 @ 16:38:37
URL: http://cypaz.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback