Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Girlicious

Har precis tittar på Girlicious,, mitt favvoprogram, men som är slut nu. : (

Vilken dag det har varit idag!
Så nice!
Först gick jag, Ronny, syrran & Hugo såklart ner till mamma´s jobb, kika lite där, sen in på Åhlens, där var det halva reapriset så Hugo fick en till solhatt med barbapapa på (självklart!) och ett par skor, summan för de blev bara 50 spänn så vi tog oss råd till det. I love barbapapa!

Sen in och köpte lite kolsyrat vatten, sen ner på festivalen som var dött vid den tiden,,
så vi gick till tingsnäs och solade och badade i 2 timmar,,
sen ner på festivalen igen, var dåligt med stånd (haha) och karuseller, men det kanske blir fler under dom här dagarna.. det märks. :P
Men jag köpte såna där godisremmar, och så åt jag & Ronny en varsin langos, så mumsigt!
Det tog en jävla tid innan langos ståndet öppnade, men till slut gjorde dom det och Rosie var den första som köpte langos. :P
Var jättekul att träffa dig idag vännen! Hoppas vi hinner ses lite mer innan du åker hem till Sthlm. :)

Jag, Ronny och Hugo kom hem ca 17.30,,
vi har varit ute i solen i ca 5 timmar,,
jag är ganska rejält solbränd på armarna och vid brösten hehe,
har tagit bilder, lägger upp dom imorgon, ser förjävligt ut ju :P Har till och med lite märken efter där brillorna satt HAHA, hoppas verkligen rodnaden lägger sig fort så jag inte måste visa mig sådär :P :P

Och fan va ont i fötterna jag har!
Har skoskav på 3 ställen, jag får fan jämt skoskav.. : /
Appropå skor, jag köpte ett par skor för 19,50 idag också. :) Fick ju bara lov, en tjuga är ju inget att snacka om liksom, speciellt när det gäller skor ! :D

Om det är sol imorgon så kan jag fan inte va ute, mina armar kommer ju bli sönderbrända isf,
och jag kan ju inte direkt ha en tröja på mig, det blir lite föör varmt.
Men vi får se.


Fick reda på idag att Niklas(idioten) kanske har anmält sig själv för det han gjorde mot Ronny.
Men ändå så går han omkring och säger att det var Ronny som började, han ljuger så jävla mycket,
Ronny är inte sån, han skulle inte börja ett bråk sådär,,
Niklas hade knuffat Ronny och sånt, då har han börjat och då får Ronny faktiskt försvara sig själv.
Tydligen så hade Ronny legat avsvimmad i vattnet samtidigt som Niklas slog, FY FAN.
Det är hemskt, är fan skitjobbigt att veta att Ronny kunde ha dött där.
Vågar knappt tänka på det, gråten kommer bara upp i halsen, orkar inte gråta..

Ronnys mamma har iaf pratat med Pudding nu, Pudding är ronnys morbror,,
och han brukar tydligen träffa Niklas ibland,
så nu skulle han säga att Niklas ska ge fan i Ronny.
Hoppas det blir så också, jag orkar inte med sånt här nåt mer, bråkbråkbråk.

Nej nu ska jag sova, eller jag ska gå och ge min darling en puss. :)
Sen sova.

Bilder kommer imorgon, I promise!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: marlene

förstår om du inte orkar gumman, men skulle vara kul om du följde med=) puss

2008-07-30 @ 22:16:51
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Jag vill också äta langos!:D

2008-07-31 @ 08:33:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Rosie

Det var väerkligen jättekul att träffas gumman. :D

Ja kommer förbi er någon dag. ^^ Hör av mig om det. (:

Puss

2008-07-31 @ 15:00:09
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback