Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha

Vissa tog tydligen åt sig av förlovad inlägget. :P
Jag står för det jag tycker och jag skiter i om det inte passar alla.
Ska man förlova sig så ska man göra det PÅ RIKTIGT, man förlovar sig innan man gifter sig, när killen(eller tjejen) frågar om dom vill gifta sig. 
Det är det som är det romantiska med att förlova sig.
Det speciella liksom.
Annars kan man lika gärna köpa vilken ring som helst och säga "vi är förlovade.."

Äh orka tjafsa, vissa folk förstår ändå aldrig nånting.

Igår, jag målade och målade tills det äntligen var klart, ca 23 tiden.
Sen tog jag en dusch och lade mig, somnade väl vid 00.15..
Hugo vaknade 5.30 :/
Men men that´s life, var bara att gå upp och ge sötnosen välling.
Nu sitter han i gåstolen och gör av med lite energi, så kanske han blir trött snart igen.
Han brukar ju sova ca 1 timme på förmiddagen,, så jag får hålla mig vaken tills dess och sova en stund då.

Sen ska jag fixa i köket, det roligaste!
Är så kul att ställa iordning allt :)
Måste skaffa nytt köksbord bara,, sen är det finfint där inne. :)

När jag ska måla i sovrummet så får Ronny fanimej hjälpa till :P
Annars tar det ju hur lång tid som helst innan jag har spacklat, slipat, maskerat och målat alla lager..

Onsdag idag, dagarna springer iväg,, så snart är det helg. Ska bli kul på Lördag!
Ska bli kul att festa med dom :D
Förut så har man ju varit ut med fel människor, såna som bara skiter i en och det är inte kul för 5 öre.
Så dom ska jag nog inte gå ut med igen.
Roligare att umgås med folk som inte bara tänker på sig själva :)

Nej nu ska jag gå och ta ett glas nyponsoppa.
Puss

Kommentarer
Postat av: Kim fucking Ekholm

Är det inte jobbigt när Hugo vaknar mitt i natten?

2008-07-16 @ 06:48:08
URL: http://hip2besquare.eu

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback