Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hahaha

Har precis tittat på What happens in Vegas,,
tänkte se den för rätt längesen, men det vart aldrig av,,
men nu såg jag den, och jag tyckte den va jättebra. :)
Jag skrattade så mycket! :)
Och så älskar jag filmer med kärlek i. :)

Sitter och pratar på msn just nu, syrran har varit i Borlänge hos sin kille i helgen,,
Men nu får vi ta och ses, jag saknar dig Jessica!!

Hoppas vädret blir okej i veckan, vi har tänkt gå och hälsa på Helen  m.familj, är så jobbigt att gå så långt om det börjar regna,, å så blir jag jämt så frusen när jag har varit ute i regnet, så det blir bara jobbigt att va hemma hos nån annan och frysa som en idiot..

Pusspuss så länge


Kommentarer
Postat av: Ida

Vädret ska ju bli bättre i veckan :)

2008-07-20 @ 22:53:29
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: marlene

jag vill oxå följa till helen=) inte sett henne på hur länge som helst:( puss

2008-07-21 @ 07:25:55
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback