Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hatar rubriker

Har varit och handlat lite mat och fikabröd.
Svärmor kom dig, så jag hann inte baka nå drömmar.
Sen for vi ner på mora och Ronny fick nya jeans och strumpor, behövdes verkligen.
Fan vilka dyra byxor, jag skulle fan aldrig köpa ett par jeans som inte ens ser nå speciella ut för 1000 spänn. :P

Mamma & syrran kommer snart hit,
sen åker Carola och  Hugo hem till Bonäs.

Ikväll kanske det kommer lite folk hit, ska dricka lite och så.
Men jag tar det nog lugnt, vill hellre orka ha riktigt kul imorgon istället. :D


Kommentarer
Postat av: Marit

Känner du så som du skrivit så är de upp till dej! Jag har varken tid lust eller ork att skaffa mig ovänner!

Kram marit

2008-07-18 @ 14:31:24
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback