Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hey hey

God morgon!
Idag har jag lite ont i huvudet, gruvar mig inför ikväll..
Vi ska till dom kl 19,, varför så sent? Hugo ska sova senast 20, men nu kommer vi få lov att bryta hans rutiner och det är så jobbigt,,, det förstår inte alla..
Det är tydligt, dom som inte har barn förstår ingenting, men ändå så blir dom sura om jag inte kan ut och hitta på saker sent på kvällarna,, + att man blir trött när man har barn, är så mycket man ska göra på dagarna så ibland är man helt slut redan kl 19..

Nu ska jag äta frukost och se om huvudvärken går över, och förhoppningsvis blir jag på bättre humör..
Älsklingen diskar iaf, ibland är han bra go. :) ♥

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback