Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

Hugo fick första penicillinkuren igår kväll, stackarn, det verkar inte va gott. :P
Han håller på att spy upp allt på en gång, men jag har fått i han lite iallafall.

Det är så skönt när det är så här soligt direkt på morgonen! Jag blir mycket piggare, gick upp vid 7 imorse utan problem, annars brukar jag knappt ta mig upp om jag sovit under 8 timmar..
Och det blir ju mindre än 8 timmar nästan varje natt..
Igår när vi skulle sova var det nån jävla ful volvo utanför som lät som ett skämt, jävla epa fjant.
Dom kan väl hålla sig på parkeringen iallafall och inte köra framför porten, eller stänga av bilen om dom måste in på gården.. det finns folk som försöker sova vid 12 på natten, och det finns barn som kanske vaknar.
Nu vaknade inte Hugo som tur var, hade han gjort det hade jag blivit arg och gått ner och skällt ut dom. :P

Men sen tog det tid innan jag somnade,,
Om folk ska gå i trappuppgången sent på kvällen eller natten så kan dom väl gå med tysta steg, inte springa så det dundrar i hela trapphuset.. Jag är livrädd varje gång jag går där när klockan är mycket att jag ska störa nån. :P

Aja, har käkat lite frukost,, ska gå och slänga i våra täcken i tvättmaskinen.

Ska jag festa ikväll? Eller imorgon?
Eller inte alls?
Jag vet inte.. :S


Kommentarer
Postat av: marlene

du e fin du med:) det e alg pulver med massa nyttiga saker i:P anna skipper pratade om det förr:P puss

2008-07-04 @ 09:33:50
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback