Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hitler & Reidun

Hemma nu,,
fikade lite, Hugo fick massa grejer av Hans :) Man kunde tro att det var Hugo som fyllde år ^^
Hans är så snäll mot Hugo, han har fått så mycket leksaker & nallar!
Han är mer som en riktig morfar åt Hugo än vad Hugo´s riktiga morfar är!

Sen skjutsade mamma hem oss, följde med mamma & syrran in på Onoff, mamma köpte en ny mob..
Sen djurmagasinet, syrran köpte 2 råttor, så söta haha, dom heter Hitler & Reidun,, fråga mig inte varför dom heter så :S

Sen ÖB, köpte spackel..
Nu ska jag spackla i köket, får se om jag hinner måla idag eller om det blir imorgon.
Sen är det bara sovrummet kvar, det gör jag nästa vecka.
Bara för att jag gör så fint här, så kommer vi säkert få en 4a snart, skulle va så typiskt :P

Jaja
Bilder kommer sen,, jag vet att jag är seg på att lägga upp dom :P


Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: ja jag får väl vara det, men tycker ändå att det är roligare med saker :) det kan även vem som helst få nytta av.

2008-07-15 @ 16:26:52
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback