Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I dont know?

Min kära mor kommer hit efter jobbet idag och hälsar på,
jag tänkte att jag skulle gå ner dit innan och åka med henne hem, men hon har ju inte bilbarnstolen i bilen,,
den är här.. så jag vet inte..
Är ju dumt att riskera att han åker utan sin stol,, TÄNK OM nåt skulle hända..
Nej jag tar nog en promenad här i noret istället lite senare,,

Snart ska jag käka lite lunch, sen diska..
Tänkte klicka in mig på Jotex också och se om det finns nå fina grejer. :)

Alltså det känns som om sommaren är slut,, men sommaren är ju inte bara Juni,, men det känns ändå så..
Jag har ju liksom inget sommarlov att gå efter, eller nån semester..
Det är säkert pga det fula vädret,, lite trist..
Får hoppas att sensommarvärmen kommer snart!!


Kommentarer
Postat av: marlene

jag fick nya jotex katalogen idag=) ja det händer en hel del här hemma:P mn bara vi hittar nå större så ska vi flytta:P puss

2008-07-21 @ 14:52:22
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback