Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I love Shoes!

Nu har jag tittat på In her shoes,, den har jag sett flera gånger och den tycker jag också är jättebra. :)
Orkar inte göra nåt annat än att titta på film..

Ronny åkte ut på en båttur med Ola,,
Hugo ska snart sova, så jag ska kolla på mer på film, eller tv, vi får se..

Usch vad febrig jag är, kallsvettas och är alldeles mysko i huvudet. Hatar att ha feber, hoppas det går över tills imorgon.. Ska på ljusparty hos mamma imorgon,,

Ronny ska kanske ut i helgen, nån som vill se på film nån kväll? Eller nåt? Har ju Hugo och så ska jag va hundvakt åt Svipp, så jag kan inte åka bort..
Sandra ska va i Mora hela helgen, men vi ska nog bara ses på dagen, eller ja det märks. :P


Nu ska jag gosa lite med Hugo innan han ska sussa. :)




Kommentarer
Postat av: marlene

jag jobbar hela helgen:( annars hade det vart skoj=)

2008-07-23 @ 20:47:43
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback