Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kökfix

Jag har kommit på hur jag ska piffa till i köket. :)
Ska måla om, och köpa nytt köksbord + lite smådetaljer.
Men jag vill inte ha ett barbord som alla andra har,, jag vill ha nåt liknande som Marlene har, det är fint. :)

Får ta en tur till möbelaffärerna och titta nån dag när jag har tid.. Fast vi kan inte köpa nåt förräns tidigast 25 Augusti,,
Men tiden går fort! Så snart är vi där. :)

Åå just ja, brandvarnaren lät inatt,, batteriet är på väg att ta slut,, sånt irriterande pip,, Men jag tvingade upp Ronny haha, jag når inte till taket utan en stol, han når ju,, så han tog ner den. :P

Undrar hur mycket pengar det kommer gå åt imorgon? Ska inte köpa nåt, men bensinen kostar endel..
Har egentligen inte råd att åka, men måste väl.. så vi får leva på nudlar och vatten tills vi får pengar igen. :S
Nej då,, men nästan. :P

Jag fattar inte egentligen hur mycket pengar vi har gjort slut på sen den 25e hihi.. Men vi har betalat massa räkningar och sånt,, jag har inte shoppat för mycket,, eller jo det är mer än förut, men ^^
Men det är som sagt dom där småsummorna som drar iväg,, några räkningar på 500/styck blir några tusen liksom..

Nu ska jag fortsätta här hemma..
Byebye

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack =)

2008-07-07 @ 08:24:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback