Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lättnad

Ronny kom hem efter några timmar, jag hade precis duschat och skulle gå dit, men jag hann inte långt, ut ur duschen bara. :P

Min lilla älskling ser helt förstörd ut. :(
Röngenbilderna visade inget iallafall, men eftersom det gäller massa slag mot huvudet och att han blev tryckt under vatten så kan det ju hända nåt efteråt.
Så om han börjar må illa, får yrsel eller nåt så ska vi in till akuten på en gång.
Hugo har kommit hem nu igen, han var med mamma från ca 10 - 16, så jag fick sova några timmar iallafall.

Igår hade jag så jävla ont i ena bihålan, är säkert på väg att få bihålsinflammation igen..
Och det gör ju så ont när det strålar bakåt i huvudet, men som tur är har det mesta gått över.

Nu ska jag äta lite.
Känner mig fan bakis, fast jag inte druckit en droppe alkohol på flera dagar.
Ikväll blir det sängen tidigt!!

Imorgon ska vi ringa polisen, verkligen alla säger att han ska anmäla detta.
Och det ska han.
Han måste.
Nästa gång kan det ju inte gå så bra som det gjorde nu,
och vi har Hugo att tänka på..

Den där idioten måste ju ha nåt fel i huvudet, man gör liksom inte sådär mot oskyldiga folk.
Hoppas han åker in på nå hem eller fängelse!
Han är verkligen inte omtyckt av folk i Mora annars, och nu är han ännu mer hatad, haha.
Nöt.

Kommentarer
Postat av: maley

Jo jag tror det :) Är jättenöjd med den bara det att det vart knas nudå, men annars så blev motivet & allting skitsnyggt!

2008-07-27 @ 16:52:38
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: maley

Usch lät inge vidare det där, klart man ska anmäla sånt där! ingen tvekan!

2008-07-27 @ 16:56:05
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: wooltiti

jadu, haha... Jag bara ritar..vet inte riktigt hur man ska förklara på annat sätt :)

2008-07-27 @ 19:12:23
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Ida

Vem är idioten då ? åldeR? vet jag vem det är? Hmm.. Vadå hade inte ronny gjort något? bara slagit till o fortsatt ? såna människor är jag rädd för :(

2008-07-28 @ 12:12:09
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback