Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Men shit..

Inatt vart det då inte många timmars sömn, fy satan vad varmt det har varit!
Man känner sig så äcklig, fyyy.
Jag & Ronny låg och pratade, flummade och skrattade haha, var längesen vi var så. :)
Annars brukar de va typ Puss godnatt Älskar dig..
Men det är iaf rätt lätt att gå upp nu när det är sol, man blir så pigg på nåt sätt,
igår var jag faktiskt ovanligt pigg för att bara ha sovit 6 timmar på natten..

Håller på att tvätta sängkläder för fullt nu, ska snart ut på en promenad med Svipp.
Tar en långpromenad nu när Ronny är hemma, så Hugo kan va hemma med han,, senare idag blir det ju krångligt att dra med barnvagn, Hugo, Svipp,, men jag tror inte Svipp har så stor lust att va ute så länge ändå när det är så extremt varmt..

Sen får vi se om jag går till syrran ( hos adde ) , och solar lite och sånt..
Känner verkligen inte för att va ensam hela dagen.

Nu ska jag dricka lite vatten, sen gå iväg.

Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback