Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Misshandel

Det vart inte mycket sömn för mig inatt,,
jag sov kanske 1 timme,,
sen kommer Ronny hem och har blivit misshandlad, av N.K igen, vem annars, jävla idiot, Jag blir så arg!!!!

Stackarn bara grät och grät, jag har aldrig sett han sådär förut, min älskling!!
Vi gick till akuten, har setat där ett x antal timmar,,
Men i väntan på röntgen, provsvar och läkaren som kan ta en massa fler timmar så gick jag hem,
jag har knappt sovit på 30 timmar nu,, kände mig helt svimfärdig där borta..

Ronny sover ändå,
det var ju lite svårt för dom att se om det var nåt "fel i hjärnan" när han var så full, han hade 2,0 promille..
Så han ska sova lite å så..
Han har världens blå öga, och ont i huvudet, bula m.m.
Idioten tryckte ner han under vattnet och slog samtidigt så han höll ju fan på att drunkna. :(
Åå jag blir så ledsen. :(
Ingen får göra så här mot min Ronny!

Tur att syrran & Daniel var här iaf, dom fick ta hand om en Hugo som såklart var jätteledsen när inte jag eller Ronny var hemma.
Nu väntar jag på att mamma ska höra av sig, hon sover väl.
Jag hoppas så innerligt att hon kan ta Hugo några timmar idag, jag behöver sova.
Och jag kanske måste tillbaka till akuten också, dom har mitt nummer så dom ska ringa om det är nåt.

Tänk om han har nån blödning i huvudet eller nåt?
Jag är så nervös!

Nu ska då Ronny inte festa på evigheter,, han sa att han skulle bli helnykterist, men det får vi allt se om några veckor, vet hur han brukar vara..

Men nu tror jag han vart riktigt rädd alltså, usch vad skärrad han var/är.

Får se om jag ska ut nästa Lördag..

Vi ska då polisanmäla detta, nu ska han fan inte få tro att han kan göra hur som helst!
Det är ju ingen idé att hålla på att bråka tillbaka å så, blir bara värre då..
Så dom på akuten har tagit massa kort på Ronny,
och så ska vi ringa polisen sen..

Jaja, märks när jag skriver igen..


Kommentarer
Postat av: maley

Men fyfan! :/ Va hemskt!

2008-07-27 @ 16:57:26
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: marlene

fan vilken tönt han är att han aldrig ger upp fan vad arg jag blir, ge ronny en kram från mig gumman å puss till dig=)

2008-07-27 @ 17:01:19
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Va faan! Vilken jävla idiot! >.<

Vi dödar honom!

2008-07-28 @ 14:10:01
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback