Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My dear friend

Måste säga ett gott ord om min vän Carro :)
Hon har nyss flyttat tillbaka till Gbg efter den hemska grejen som hände, hon är så duktig som har klarat det här så bra!
Vi har känt varandra sen 1a ring när vi gick HR, det var nog meningen att jag skulle börja där, jag träffade ju dig!
Jag hoppade ju av sen, men vi är vänner än idag. :)

Carro, du är en sån vänlig människa, du vill liksom ingen nåt ont. eller jo endel, men dom har ju gjort sig förtjänta av att bli hatade. :P
Man kan verkligen lita på dig, du säger så snälla ord, du visar liksom att du tycker om & bryr dig om en.
Du är som en riktig vän ska vara!

Jag måste åka och hälsa på dig snart!
Var så längesen vi var ute på party, så det är dags igen för en superrolig kväll. :)

Jag älskar dig vännen ♥

Kommentarer
Postat av: Kin@

Hej Nina.Tack för titten - jag jobbar 75 % natt...mvh Kin@

Postat av: Wysteriia

Svar: Men visst är det tråkigt att det b livit så, att folk typ tror att dom ska tjäna pengar etc etc...:/

2008-07-11 @ 20:27:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback