Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu igen

Nu har jag varit sådär seg på att lägga in bilder igen, skärpning Nina!!

Men nu så kommer det några. :)

Måndag                               
  på falu lasarett, Hugo tycket mammas klocka är spännande :)
 Mormor & Morfars katt Sessan, hon var jätterädd för Hugo hehe
 Foton från när vi var mindre, haha så ful jag var! Jag, Mattias & Jessica
 Jag & Adde, snyggve..
 Jag & Mattias   Jessica hihi :P
 I vagnen hos M & M, Hugo var trött och sliten :P

Tisdag,, det är svårt att ta kort på en vild liten Hugo ibland :P
  
 MY LOVE!

  I Selja, Hugo fick massa leksaker :)
 Hans & Fia,, bortskämd katt! Hon är verkligen husses katt, får till och med äta från samma tallrik :S :P

 Fiiiia :)   Älskade syster!!
 På väg hem, Hugo sov, och var alldeles genomsvettig, håret stod rakt upp hehe



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback