Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Öjöj

Har inte läst så många bloggar dom senaste dagarna, har inte haft tid,,
Läste igenom några nu, oj vad man missar många inlägg när man inte hänger med så ofta. :P
Om ni har missat nåt inlägg i min blogg så vet ni väl att man kan trycka på länken Juli så kommer alla inlägg som jag har skrivit i Juli fram? :)


Har nyss ätit lunch, det vart färdig mat idag,, inte bra, jag vet.
Men den är såå god!


Nu ringde mamma, nu ska vi dit..
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi har ju ett hus där som vi hyr ut... Det ska stå i förråd och så :) Lägenheten vi hyr i Göteborg är delvis möblerad förstår du :)

2008-07-15 @ 12:51:12
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack :)

2008-07-15 @ 13:39:53
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: ET

Åh vad du är snäll och hjälpsam, haha =D Men tack så mycket! Jag blir så orolig när jag inte har varit inne här på länge att jag har missat allt =D

2008-07-15 @ 19:17:14

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback