Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Okej?

Marit skrev "vart är dina vänner?"
Mina vänner finns lite överallt i Sverige..
Jag har vänner som åker flera mil för att träffa mig, det kallar jag vänskap!
Anki,Emma A,Emma T, Sandra, Marlene, Helen, Ida S, Ammi, Kim, Carro, Daniel, Emil, Erika, Anna Lena, Håkan, Lena, Madde, Magnus, Malin, Maria B, Maria N, en annan Maria N, Rosie, Therese G, m.m.
Det är mina närmaste vänner och bekanta, och dom räcker gott och väl,
du gör ju bara så att man mår dåligt, och varför ska jag ens vilja prata med dig då?

Som jag sa till dig, jag har slutat lägga energi på dig nu, du får leva ditt tonårsliv,
du mognar väl till när du får barn,, men du kan ju inte ens hålla dig kvar till en kille så det dröjer nog innan du får barn,, + att man ska kunna ta hand om ett barn, du kan inte ens ta hand om din katt, utan flänger omkring med henne så hon blir helt förstörd,, inte undra på att hon är så aggresiv mot omgivningen..

Du sa även förut när du ville va barnvakt att du är personlig assistent så det är klart du kan va barnvakt,
det är en jävla skillnad på en människa som är lika gammal som hon du jobbar med och en bebis.
Herregud, det fattar ju vem som helst, men inte du..

Jag är glad att jag aldrig lät dig va barnvakt, du hade väl skadat Hugo som du höll på med han,,
alla sa att jag INTE skulle låta dig ha han, och det lyssnade jag på.

Men jag känner noll för dig nu, så nu är det officiellt,
vänskapen mellan Nina & Marit är över för gott,
och jag mår inte ens lite dåligt längre.

Det känns skönt, det känns som att en sten har lyfts från mina axlar.
Nu kan jag leva igen, utan en svartsjuk människa runt omkring mig som bara vill förstöra för andra.


Puss på er mina BRA vänner, ni är guldvärda, och det vet ni att jag tycker. : )

Kommentarer
Postat av: lola

Låter som en bra ide' =)

2008-07-21 @ 12:43:09
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Rosie

Alltså jag förstår inte hur hon orkar hålla på och tjafsa på dig. O.o

Saknar dig som fan Nina! :( Men vi syns snart. ^^ Har du tid den 29:e att träffa mig? (:

Puss

2008-07-21 @ 18:09:02
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback