Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

On the run

Ska alldeles snart gå till syrran och sola. :)
Senare ska jag och Ronny städa, fan det blir ju katthår, damm, smulor överallt och nu när Hugo kryper omkring så kommer allt fram. :P
Jag ska köpa en sån där dammsugare (bilden), fast det blir i höst när vi har mer pengar , så enkelt att bara ta fram och dammsuga.
Den vi har nu är så klumpig,
jag vill ha nåt enkelt som är lätt att använda nu när vi måste dammsuga var och varannan dag.



Självklart ska den va rosa ! Där har Ronny ingenting att säga till om ; )

Kommentarer
Postat av: marlene

den vill jag oxå:P har spanat på den hur länge som helst:P å självklart ska den vara rosa;)

2008-07-29 @ 10:47:49
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback