Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ont..

Jag har haft konstigt ont i typ bröstkorgen några dagar,, ibland går det bak till ryggen, och ibland mår jag jätteilla.
Det känns mysko,, kanske är träningsvärk sen jag spydde när jag var bakis, haha..


Har fixat lite här hemma, flyttade en liten hylla, bytte gardiner i köket & sånt..
Smådetajler som ändå gör sån skillnad. :)

Folk har klagat på att jag inte är inne på msn nu för tiden,, jag har inte tid med det så ofta,,
Men nu när jag väl är inne skriver inte en enda till mig. :P
Skulle vilja ha lite nya kontakter på msn, så man kan lära känna lite nytt folk.  :)

Just nu tittar Ronny på family guy,, det är så uttjatat. :P
När vi bodde på klockarhagen så kollade Ronny & Backen på det varje dag, flera timmar..


Kommentarer
Postat av: martina

:)

kläderna kommer ifrån ellos! :)

2008-07-09 @ 21:08:48
URL: http://martinawinberg.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback