Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Paus

Har spacklat och slipat nu, ska snart äta pytt i panna, sen måla.

En fråga;
varför förlovar man sig om man har ett krassligt förhållande?

Folk förlovar sig av fel anledningar,, jag tycker det är så fjantigt med unga människor som förlovar sig, speciellt om dom är under 20.
Det är ju fan inte en chans att dom kommer va tillsammans i all framtid. Typ 90 % av alla som förlovar sig unga håller inte ihop när dom är gamla.
Det är typ vetenskapligt bevisat eller vad man säger. :P

Och förlovar man sig så ska man ju gifta sig efteråt.
Det är såå många som förlovar sig bara för att ha nåt att skryta om, nåt att visa upp liksom.

Jag & Ronny har inte förlovat oss, vi tycker inte att det ska behövas en pryl  (ringen) för att visa folk att man älskar varandra. Och för att visa varandra!
Man kan göra såå mycket annat isåfall!

Förhållandet ändras ju inte bara för att man har förlovat sig, allt är likadant, det är bara att man har en ring och att man kan säga att man är förlovad.

Om jag ska förlova mig nån gång, så ska det vara för att jag ska gifta mig inom nåt år!

Kommentarer
Postat av: Frida

De är väl ändå upp till var å en när man vill förlova sig, å bara för att man förlovar sig betyder de inte att man måste gifta sig .. Å vad gör de om man gör de under 20? fast iof allt under 2+ är ju fjantigt enligt dig verkar de som..

2008-07-15 @ 22:25:15
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Ida

Yes :D

2008-07-16 @ 00:03:38
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller helt med dig om förlovning.. vi förlovade oss nu i april för att vi ska gifta oss i augusti, annars hade jag inte heller förlovat mig! så e de ju.. ja prova detox plåstren, men som sagt var så tänker jag vänta tills helgen och se om de VERKLIGEN fungerar :)kram

2008-07-16 @ 09:12:36
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men och andra sidan så vill ju inte alla gifta sig utan tycker att det räcker med en förlovning.

2008-07-16 @ 11:35:34

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback