Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*pust*

Åå vad jag svettas,, usch,, tog nyss en dusch, men det är fan ingen idé, man blir ju lika svettig efteråt ändå.. : /

Hugo sover, jag har nyss bytt sängkläder, hängt tvätt m.m.
Så nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.
Kollar på Sommarkrysset nu, men det är ingen favorit,, så jag ska nog titta på film.


Det  var nån som hade ringt mig idag, jag hade inte mob på mig just då,,
och det var ett nummer som jag inte känner igen och det finns inte på eniro eller hitta.se..
Hatar när det är sådär. :P
Jag blir så nyfiken, vem är det? :P

Min stegräknare är knäpp, den räknar inte alla steg,, eller så är det jag som inte fattar hur man ska ha den haha.
Men jag skulle vilja veta hur många steg jag tar sammalagt på en dag som denna, måste ju va massa tusen..
Har ont i fötterna och i ryggen..
Jaja..
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback