Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Rubrik..

Kommer aldrig på nå bra rubriker haha..

Jag lade mig vid 10, sen sov jag till 12.30...
Tror jag har lite feber idag också, är lite yr och konstig..
Ronny kom hem i tid iaf, det var väldigt uppskattat!
Tack älskling!

Nu ska jag göra mat, så jag får i mig nåt innan vi ska till mammsen,,
Även om hon gör mig jävligt irriterad ibland så kan jag inte va osams med henne, min mamma betyder nästan allt för mig. :)
Hugo & Ronny är på nr 1 :)

Ska på jysk idag också, reseersättningen kom, bara 152 kr, men Ronny fick lite pengar för nåt jobb han gjorde, så vi ska köpa en sån där halv rumsavdelare,, det blir nog bra de. :)

Hörs sen. Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback