Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ryck

Fick nåt ryck idag och städade massor i köket, har rengjort spisen i varenda liten vrå haha, ugnen, dammsugit, torkat golvet m.m.
Men nu har jag det gjort. :)
Svipp är här också, ska ha han tills imorgon kväll, mamma & Hans ska till Norge över dagen så då ska Svippen va här. :)

Hugo har varit jättegnällig idag igen, jag vet inte om det är att han har ont i tandköttet,, det har ju inte varit så jävla varmt idag heller så jag tror inte att det är det han klagar på..
Han fick iallafall alvedon, sen vart han tystare.
Nu sover han så sött sen 2 timmar tillbaka. :)

Imorgon är det Fredag igen, den här veckan har då gått asfort.
Men det blir ju så när man har mycket att göra, tiden bara flyger iväg.

Måste fan titta igenom kassarna i förrådet imorgon, Helen ska få massa flick klädet till Ida, vi har fått massor till Hugo av dom.
Skulle göra det idag men har inte hunnit,, det är ju massa som står i vägen i förrådet så jag måste flytta massor där nere för att nå kassarna..
Får hoppas Ronny kan va här uppe med Hugo när jag är i förrådet och rotar,
tycker inte om att va där nere ensam. :S Men men..

Svärmor kommer och hälsar på imorgon också.
Ronnys mob gick ju sönder när han blev nerslagen, så han har varit utan sen dess,,
men han ska få låna en av sin mor, så förhoppningsvis tar hon den med sig imorgon, så då kan man få tag på Ronny igen. :)

Nej nu ska jag sova,
God natt!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn nu så du hittar mig på www.Myrrah.blogg.se Hoppas du var en av mina trogna läsare. ha en bra kväll

2008-07-31 @ 23:10:15
URL: http://myrrah.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback