Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Saft Saft Hallonsaft..

Nej men jordgubb. :P
Helt plötsligt vart jag sugen på iskall saft, jag dricker inte saft annars.. Vatten är såå mycket godare. :)
Så jag vet inte varför jag fick såna cravings efter det nu. :P

Hugo ligger i sin säng och dricker välling, Ronny tittar på skiten Cops,
jag ska titta på film..

Jag saknar Sandra! Vi skulle ju ses i helgen när hon var här i Mora,
men jag kunde ju inte, hade så mycket att göra i Lördags,
och igår satt jag ju på akuten massa timmar och sen fick jag lov att sova..
Så jag måste åka till henne snart, fattas pengar bara, som vanligt..

Vi trodde ju den här månaden skulle va okej ändå ekonomiskt, (med tanke på att Ronny har obetald semsester så har vi fått mycket mindre pengar, men överaskande mer än vad vi trodde först) ..

MEN vi fick en räkning från kronofogden helt plötsligt i Fredags..
BB avgiften som Ronny fick när vi låg på BB, 600 kr..
Soc skulle ha betalt den i dec-jan, men då satte hon in pengarna på fel konto, hon satte in dom till mora strand istället för landstinget..
Så vi sa till, och hon sa att hon skulle betala rätt.
Och vi trodde ju att hon gjorde de, jag menar, hon borde ju ha lite mer koll eftersom hon gjorde fel först..
Vi har trott hela tiden att det har varit betalt, men icke..
Fick en räkning med massa extra kostnader så vi fick ju lov att betala in 1500 nu.
Och soc tanten har ju semester till september så vi kan inte prata med henne heller,,

Så nu har vi ca 1500 att leva på efter räkningarna & hyran, jag har inte handlat mycket grejer alls, bara för 290 kr och det var kläder till Hugo, suck..
Vi kommer behöva hjälp, tur att Ronny´s föräldrar har lite pengar..

Och som det är nu vet jag inte om jag ska ut nå på mora festivalen, är ju inte så jävla kul där, är mest småbarn som springer omkring och är skitfulla och försöker ta sig in på tältet..
Och på tältet brukar det va överfullt, är ju inge kul när det är proppat med folk..
Ronny ska ju inte festa heller, så jag vet inte om jag har lust..

Nu ska Ronny iaf börja med leverprover. :)
Det ska hans mor betala. :P
Och det passar ju bra nu, händer ju aldrig nåt skoj på hösten/vintern iallafall..

Nej nu ska jag se på film..
Puss!

KOMMENTERA MERA TACK! ♥

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: ja det e skönt men imorgon börjar det igen å så jobbar jag sista dagen på fredag å på lördag blir det juh utgång så man mår nog skapligt fint på söndagen. puss

2008-07-28 @ 20:15:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Lugnt ..

Jag hade bara lustgas å badade ..

Tack :)

vet inte riktigt.. Dom säger att han är lik mig i kinder å näsa :P men jag vet inte faktist. de märks sen ..

2008-07-28 @ 20:21:03
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: maley

Ronny vet jag vem det är nu, misstänkte nästan att det var han :) men dig vet jag inte vem du är!

2008-07-28 @ 21:21:16
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: Rosie

Det där med piercingen förstår jag faktiskt. Jag vet inte hur många gånger jag hat tagit ut min. Och sedan ångrat det och satt i den ige. ;)

Hade du tod att träffa mig imorgon btw?

Saknar dig.

Puss

2008-07-29 @ 02:56:12
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback