Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sängkompis sökes!

Ronny ska ju till Borgvattnet den 21 Aug - 23 Aug.
Då måste jag alltså sova ensam 2 nätter! :(
Därför söker jag nu nån som vill hålla mig sällskap. :)
Absolut inte vem som helst haha, men nån av mina vänner kanske?
Kanske syrran?
Det är ju Tors-Lör..

Funderar på om jag ska be mamma och va barnvakt Fre-Lör så kanske jag & nån tjejkompis/några tjejkompisar ha en tjejkväll här. Snacka lite skit, äta gott, dricka nåt mumsigt och festa lite, och att den vännen kanske vill sova här. :)
Får ju passa på när inte Ronny är hemma höhö.

Nån som vill? :)

Kommentarer
Postat av: Rosie

JAG vill!! Men jag måste fixa pengar. :/ Får som sagt inte min lön förrän den 25:e. >.< Ska se om jag kanske kan fixa det ändå. :p

2008-07-15 @ 13:59:52
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: therese

hej hej

Jag tycker de låter jätte skoj..jag vill..

kram

2008-07-15 @ 21:39:41

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback