Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sova..

Hugo somnade vid 10, så då gick jag också och lade mig,,
vaknade 11.35 eller nåt.
Jag vet inte varför jag är så trött, har väl mina tröttperioder,,
Kände mig lite yr imorse också, jag hoppas så innerligt att det inte är nå jävla virus på balansnerven igen,
det var dom värsta 2 veckorna jag har haft på senare tid tror jag.

Om jag inte har nåt planerat och Hugo ändå sover så då kan jag väl också sova lite.
Då har jag ju mer energi till att busa med han sen. :)

Men nu är vi vakna, och nu blir det lunch.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-23 @ 12:07:43
URL: http://wlisa.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback