Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SUCK

Du bara gnäller och gnäller, och skyller allt på mig.
Du tänker inte på hur du behandlar folk, nej du gör ju aldrig nåt fel, du är ju perfekt.

När vi umgås så snackar du skit om tamefan varje vän du har, det är inte särskilt snällt mot folk..
Och du är så dum så du tror att jag är helt hjärndöd,, det är väl klart att du snackar lika mycket skit om mig när du umgås med andra.
Det gör ju att man förlorar tycke för dig, förstår du inte det??

Men fortsätt skyll på mig du,,

Våran vänskap är tydligen helt borta..
Det suger riktigt hårt, jag önskar att det inte är såhär.
Jag mår skit, och du med, det vet jag.

Men om du behandlar mig sådär så kan du inte räkna med att jag ska behandla dig bättre..
Som man bäddar får man ligga..

Jag orkar inte med sånt här,
vi umgås vecka, sen byter du kompis och umgås med den nån vecka, men du kan aldrig hålla dig fast till allihopa.
En i taget typ,,
Jag umgås med mina vänner lite då och då, så man hinner träffa allihopa.
Om man favoriserar en, då kan man ju inte räkna med att dom andra hänger kvar tills man duger..
Man hittar ju andra vänner, såna som man vet vill umgås.

Du säger att du inte har tid,, nej jag har inte heller så jävla mycket tid över.
Om du skickar sms en dag och frågar om vi ska ses, då kanske inte jag kan, jag sitter inte hemma och väntar på dig.
Och bara för att jag inte kan ses just den dagen, så säger du att det är jag som inte har tid.

Jag vet att du jobbar, nyss har flyttat, om din vän vars mor gick bort m.m.
men ändå så hinner du träffa nya karlar m.m.
Killarna är viktigare än vänskapen för dig, så var det förut också när vi gled isär,,

För mig så betyder vännerna mest, om det skulle ta slut mellan mig och Ronny så vet jag att jag har vännerna kvar.
Men om man gör slut med vännerna pga en kille, då har man ingen vän som är där sen när det tar slut med killen..
Då är man ensam..


Jag tror jag har fått typ 3 sms på 1 1/2 månad, och det du ville då var att få dina pengar,,

Det känns ju inte sådär jättekul, så då orkar jag inte lägga mer energi på att försöka hålla ihop vår vänskap,,
Jag har försökt ända sen vi började ses igen i typ Januari, men det är likadant än..
Vi är väl för olika för att kunna ha en normal vänskap, eller så är vi för lika, kan va så också.
Jobbigt är det iallafall.

När vi har umgåtts så har jag varit såå lycklig, vi har så jävla kul ihop,
men det är nåt som inte fungerar ändå,,
jag saknar dig som fan, det kommer jag alltid göra.
men jag har liksom tappat orken,, jag orkar inte vara tillhands längre, du glömmer mig på en dag iallafall.

Och det gör ont, riktigt ont i hjärtat.

När vi började ses i Januari igen var jag så glad över att vi hade hittat tillbaka till varandra,
men den glädjen lär jag nog aldrig få känna igen.
Det är få människor som jag har kommit så nära som dig, och det är nåt magiskt när man hittar en vän som man verkligen har kunnat dela allt med, men.....

OCH JAG SKYLLER INTE ALLT PÅ DIG! Jag är inte perfekt jag heller, men..

Det vart ett långt inlägg,, men fick lov att få ut mina känslor..


Kommentarer
Postat av: Ida

Den som pratar skit om andra i din närvaro, snackar skit om dej i din frånvaro. Så sant som det är sagt!

2008-07-17 @ 17:48:20
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: jessiie

Då klarar man sig utan dem som håller på sådär ..

kramar.

2008-07-17 @ 21:10:09
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback