Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tävling!

Nu ska jag också tävla lite hos Wysteriia. :)
Har tänkt tävla om flera goodiebags, men har faktiskt inte haft tid eller ork att länka till allt. :P
Men nu ska jag ta mig tiden, för jag älskar att tävla och vinna saker. :)
Men det gör väl dom flesta hehe!



Laptopväska från PikMee, Halsband från Puss.se, Gucci inspirerade solbrillor, Butter Face & Body Cream från Nea Of Sweden, Dockor från Voodolls, Spel från Kitsch, Sminkprodukter från smink.nu, Halsband från Jammla, Armband från Lash och Guess Örhängen från Butiken Tid & lust.

Tävlingen avslutas den 28 Juli, så än finns det tid att va med. :)

Tävlingen finns här !
(sidan öppnas i nytt fönster)



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med o tävlar :D

2008-07-21 @ 19:30:58
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback