Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

Kunde inte sova ett skit inatt, hade bara massa konstiga tankar som for omkring i huvudet & så var jag alldeles för stressad för att kunna sova,, Hugo vaknade 6, Ronny erbjöd sig att gå upp, men jag kunde inte sova ändå,,
idag har jag såå mycket att göra..
Gick och handlade 8, har diskat, duschat, plockat grejer,, nu ska jag ta kort på gårdagens inköp, sen fixa iordning allt..
Mammas gubbe Hans fyllde ju år igår, så vi ska dit idag,,
m.m...

Måste packa tradera grejer och skicka också..

Ronny åkte till Färnäs och ska fortsätta fixa caben..

På Fredag ska jag försöka fixa lite mys åt mig och Ronny, nåt gott att äta och sånt.
Vi är ju barnfria så vi får passa på, samtidigt som Ronny ska firas och vårt förhållande ska firas. :)

Sen på Lördag ska vi grilla i Nusnäs, sen åka båt. Ska bli skoj. :)


Kommentarer
Postat av: therese

vad kl att ut och åka båt..

hoppas ni får en bra helg.kram

2008-07-15 @ 21:41:59

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback