Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tur..


Ja jag säger då det, suck.
Tur att jag vet vilka mina vänner är och vi vet vart vi har varandra.

Du vet inte ett knyst om mitt liv( förutom det jag har skrivit i bloggen), och jag vet bara det du har sagt själv.
Förr så sa du massor om erat förhållande, om hur han beter sig,, har du glömt det eller?

Jag har det inte så jävla lätt som du tror, men jag tar det på ett moget sätt,
som vuxna människor ska göra.
Ingen har det perfekt, livet består av hur mycket problem som helst.
Och du kommer stöta på människor hela tiden som har åsikter, ska du börja tjafsa med dom också eller?

Men just nu för tillfället så har jag nog fan det bättre än dig,
alla snackar bara skit bakom din rygg,
du har ingen förutom din familj och han.

Du känner dig ensam och då måste du klaga på dom som inte är ensamma.


Nej fy fan jag har varken tid eller ork för att hålla på med sånt här fjoll..

Nu ska jag göra klart i köket och mysa med min älskade son.





Kommentarer
Postat av: Madde

Jennifer är 7, Johanan är 5 år och Isak är 2. Ser att du också har barn :)

2008-07-16 @ 12:08:08
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Ida

Människan vill att du ska skriva inlägg efter inlägg om henne. Skit i henne. igorera. Så slutar hon! Förstår att du vill avreagera dej men hon mår bara bättre av att du gör det i bloggen!

2008-07-16 @ 14:32:01
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback