Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Uppe med tuppen..

Är lika bra att gå upp i tid idag, så jag kan somna någorlunda ikväll,, måste upp typ 5 imorgon..
Jag ska göra om i sovrummet idag, så då har jag nåt att pyssla med. :)
Ska gå till Rödmyren och hälsa på Kim idag också, skoj. :)

Vi har tid i Falun kl 8.10 imorgon bitti, vi lär åka härifrån senast 6.45,, jag vet inte ens vart vi ska haha, ögonavdelningen eller nåt. :S
Och det tar alltid längre tid än beräknat när man har barn.

Åå gud va jobbigt det kommer bli, och Ronny ska inte följa. Tur att jag har mamma & syrran där!
Dom ska ha i pupillvidgande droppar i Hugo´s ögon,, han kommer inte tycka om det där!
Han kommer bli så ledsen, min pojke. :(
Dom hade i sånt när dom gjorde undersökningen när han var nyfödd, men då var han inte lika medveten om vad som hände som nu,, då sov han genom hela undersökningen, nu kommer han ju va som en ål, och skitarg.
Jag ber till gud att det inte är nåt fel eller nåt med ögonen!!!!  ( jag är inte troende, men ändå :P )

Efteråt ska vi hälsa på mormor & morfar, måste passa på att hälsa på när vi väl är där. :)
Det blir ju inte av att man åker dit så ofta längre, bensinen är ju så jävla dyr..
Hoppas bara att Hugo är lugnt efteråt, är så jobbigt annars..


Nu ska jag byta blöja på han, sen börja fixa.
Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie Brottare

Hej grannen! Vet du, om man ska på ett sjukhusbesök som man blivit remitterad till så får man fylla i en reseräkning och skicka in till något kontor, sen vips så får du tillbaka soppapengar! Bra va?

Hoppas att allt går bra med lill-killen! Varför ska han dit?

Min Hugo har också varit på ögon och fått pupillvidgande, men då trodde vi att han hade övertryck i hjärnan för han kräktes så mycket, men det var inte så.

Lycka till!!

2008-07-07 @ 10:45:45

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback