Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Va fan!

Skulle logga in på morastrand.se,, och lägga intresseanmälan på en 3a och en 4a..
Men nu kan jag inte det helt plötsligt. Why?
Det står såhär:
 
Enligt våra noteringar uppfyller du inte till fullo kraven för att få byta lägenhet.
Du har redan blivit tilldelad en lägenhet.

För ytterligare information var vänlig kontakta oss.

Mora strand ska fan alltid krångla.
När jag skulle få den här lägenheten så sa dom att jag hade hyresskulder från 2002 eller va de va, då var jag inte ens 18 år och då bodde jag i Selja med mamma & Hans & co.
Helt stört.
Dom visste inte hur det hade kunnat blivit sådär, jag sa att dom fan fick ta bort det för jag har inga hyres skulder alls.
Skulle inte förvåna mig om dom inte har fixat det ändå så det är nå krångel nu.

Och dom har krånglar som fan åt min bror, och massa andra.
Dom gör lite hur dom vill dom där, dom bryr sig inte om dom som ska hyra lägenheterna..

Ska ringa dit imorgon och kolla upp det där. !

Kommentarer
Postat av: Maria

Morastrabd är heeeelt värdelösa =S



Äsch jag lät Robert ta hand om den hahaah =)

2008-07-06 @ 22:58:30
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: marlene

så stod det åt mig oxå hux flux men det e bara å ringa så tar dom bort det:) håller med att dom alltid ska krångla:P han ska hjälpa maddes mamma på hotell kung gösta:) puss

2008-07-06 @ 23:01:04
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Marit

Jadu morastrand är krångliga som bara den.. Men vadå kan de inte bero på inkomsten då?

Nää han är ingen gubbe :D.. VAd får du de ifrån?! :) Kramar

2008-07-06 @ 23:16:04
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback