Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Varva ner

Nu har jag gjort klart det mesta i sovrummet, det tog sin tid,, är inte lätt att hinna möblera massa och ta hand om en energisk bebis samtidigt. :P

Har nyss duschat,, ska dricka lite te och varva ner,, sen sova senast kl 22.
Vad jobbigt att åka bil imorgon bitti,, kommer ju va jättetrött,, och jag kan inte sova i bilen, har jag aldrig kunnat..
Föresten hur mycket mat ska jag ta med? Hugo får välling här innan vi åker, sen vet jag ju inte hur lång tid det tar på sjukhuset,, om han får pupillvidgande droppar så tar det 1 timme tror jag innan det verkar..
Jag kan ju inte stå och laga mat på sjukhuset,, får göra välling att ta med eller nåt,, + vanlig mat som jag kan värma hos mormor & morfar.

Jaja, ha de bra. :)
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback