Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeah

BVC tanten ringde, åå jag tycker hon låter så sur :P
Vi behövde inte komma dit iaf, eftersom jag var och vägde/mätte Hugo för typ en vecka sen,, så hon skickade recept till apoteket,, så om ca 30 min när Ronny kommer hem så ska vi ta en promenad dit och sen till nån affär och handla nån mat..
Va fint väder det är idag! Man blir så glad när solen skiner :)
Fast det blåser, men det är bara skönt. :)

Har nyss gett Hugo lunch, han fick samma som igår, köttbullar & grönsaker.
Idag gick det mycket bättre, duktig Hugo. :)

Undrar när vi ska åka med brorsan & Kerstin till Furuvik då?
Blir säkert i Augusti, då har brorsan semester.
Det ska bli kul, har inte varit där på massa år hehe.
Hugo kommer nog också tycka att det är kul, även om han inte kommer komma ihåg det, men det är ju nu dom lär sig så mycket så det kan nog bara va bra att komma ut och titta på massa nytt. :)

Nu ska jag leta reda på nå kläder, har beslutsångest som vanligt över vad jag ska ha på mig..
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback