Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yes!!

Allt gick så bra så, undersökningen gick rätt lätt, han behövde inge pupillvidgande droppar, dom mätte trycket i ögonen & kollade lite, allt var bra. :)
Det som var där när han föddes verkar ha försvunnit. :D
Hugo var jättesnäll, gjorde nästan inget motstånd alls, min duktiga pojke. ♥
Dom kollade mina ögon också,, varför vet jag inte. :S

Men vi ska tillbaka om 1 år för att följa upp det.

Sen var vi till mormor & morfar, dom babblar på, hehe så söta. :)
Innan vi åkte hem åkte vi in på Lidl, men jag fann inget av intresse,, sen hem.

Ronny fick lönespecifikationen för Juli idag, vi kommer få nästan 5000 mer än va vi trodde. :D
Han hade massa övertid från Juni,, så det är skit bra! Då kommer vi ha rätt mycket i Juli ändå, vi trodde att vi skulle ha typ ingenting över efter hyran & räkningar.

Hann ju inte hälsa på Kim igår, ska göra det idag tror jag..
Men just nu är jag jättetrött! Sov nästan ingenting inatt, lade mig ca 21.30, men sen väckte Ronny mig typ varannan timme och frågade va klockan var, fan va arg jag vart till slut. :P
Jag gick upp 5.30,, så om Hugo somnar snart så ska jag vila en stund..

Vad har ni sötisar gjort idag då? :)


Kommentarer
Postat av: Rosie

En fråga bara.

Varför väckte Ronny dig hela natten? Kunde han inte kolla själv vad klockan var. O.o



Jag har inte gjort så mycket. Nästan fått jobb. :D

Kommentera min blogg mera. ^^

2008-07-08 @ 13:56:27
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback