Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

3

Jag & syrran satt här och pratade och skrattade, var ju bara bra att det åskade så hon kom hit ^^
Vi gick & lade oss typ 1.30,, Ronny kom hem vid 3, han fick sova på soffan haha, Jessica hade ockuperat hans säng. :)
Nu har jag duschat å sånt,, vi ska snart gå till matekonomen och titta,, är ju 50 % på allt som är kvar där eftersom dom flyttar till Ica Maxi snart, är nog inte mycket alls kvar, men man kan ju titta. :P

Men jag vet inte vad jag ska ha på mig, har inget bra långärmat, och jag är ju så bränd på armarna,,
Det löser sig.
Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Visst var det väl du som var på Willys som jag hälsade lite så där halvmesigt på? =P Jag visste inte riktigt om det var du så jag vågade inte riktigt hälsa hahaha =)

2008-06-07 @ 10:44:17
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback