Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åå..

irriterande huvudvärk jag har då,, sådär strålande från nacken mot ena ögat och lite illamående,, kan nästan tro att det är migrän på gång,, men det är nog pga nacken,, har tagit ännu en värktablett,,
Men förutom det så mår jag bra haha.

Fick sms av Marit, hon undrade om vi skulle dricka lite kaffe idag,, kanske senare, eftersom jag får besök vid 13..

Min darling ville inte somna, han sitter nu i sin gåstol medans jag plockar lite här,, måste duscha sen också..
Jaja, bye

Kommentarer
Postat av: missgranby

kul att du kikade in, för det var första gången om jag inte har missat dig innan ;)



ha en mysig vecka!

2008-06-18 @ 09:53:29
URL: http://missgranby.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback