Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Besök

Nu har Magnus varit hit en sväng, han är rolig han haha. Han berättade lite grejer han hade gjort på fyllan för nån helg sen. Oj oj säger jag bara. :P

Jag ska inte träffa Marit idag iallafall, kanske ska det imorgon.

Så nu ska jag diska lite, sen dammsuga.
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på :S
Om Ronny kommer hem i tid så ska jag ut på balkongen och sola. Går ju inte att va där ute med Hugo,
är ju skitvarmt + att det blänker så man kan knappt titta,, vi har inga solglasögon åt han.. Vi hade men dom hade Ronny sönder. :P
Man vill ju inte direkt utsätta dom små liven för sån värme.

Idag ska vi äta korv & makaroner, var jättelängesen vi åt det nu så det ska faktiskt bli gott . :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback