Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Besök

Har nyss haft besök, Johan E och Thomas B,, var längesen jag träffade dom. Det var trevligt.

På ljuspartyt var det väl okej, jag var trött så jag hände inte med så mycket,, men jag har bokat upp mig nu iallafall, jag ska ha ljusparty den 25 Augusti. Då är det premiär för nya höst katalogen + att man får handla ur dom gamla 2 katalogerna, massa rea å sånt, skitnice. :)
Ska försöka få ihop folk bara, nån som vill komma?

Hugo fick leksaker av Gunnel & co igen, varje gång jag träffar dom så har dom nåt åt Hugo. :)
Gunnel är alltså Hans (mammas gubbe) mamma, mina halvsyskons farmor.
Fick reda på att dom är kusiner med Jan Simmons, nån hockeynisse här i Mora..
Jag har ingen koll på hockey alls, det är den mest ointressanta sport jag vet haha.

Skit samma.. Nu ska jag iallafall titta på tv, sen sova tidigt.
Är jättetrött ikväll med, fast jag mår inge illa idag iallafall :D

När jag kom hem så hade älsklingen diskat, lagat mat, gjort rent kattlådorna, m.m. Tack! :)
Och Hugo hade haft ner en grej så han fick en bula i huvudet, stackars sötnos hehe, men han verkar inte ha ont, jag kan peta på den och han säger ingenting.
Nu sover han, åå va skönt å sova. :)

Kommentarer
Postat av: marlene

jag kanske kan komma då=) puss

2008-06-15 @ 21:29:55
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Haha ja det var ganska roligt att se faktiskt:P dom verkade lika lyckliga även fast dom kört av vägen:PJobbar som support åt banken :)

2008-06-16 @ 10:44:55
URL: http://jyees89.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback