Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Billiga kameror = skräp

Jag kommenterade att billiga digitalkameror är skräp,, det är ju så,, alla jag vet som har köpt billiga kameror runt 500 lappen har gått sönder.
Våran kostade 899 kr och gick sönder efter några veckor.
Då är det bättre att köpa en för ca 1500 istället, för dom är säkert mycket bättre. Om man inte vill köpa en för flera tusen..

Det är ju bara så, ursäkta mig om jag råkar veta lite och bara skulle säga det..

Kommentarer
Postat av: marlene

så sant så sant:)

2008-06-18 @ 19:47:20
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Therese

hej hej

Jag ahr en helt ny kamera som ni får köpa om ni vill..vi har en redan.



hoppas att det är bra med er annrs.

glad midsommar..miss you

många kramizar

2008-06-19 @ 09:33:57

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback