Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Drygunge

Gud va Hugo har varit dryg den här morgonen,, han fick ligga mellan oss en stund, men han var på bushumör,, drog mig i håret hela tiden, sprattla som en ål, så när han verkade va trött som han brukar bli ibland på morgonen så lade jag han i sin säng, nu ligger han där och skriker,, jag vet inte vad jag ska göra,, han somnar väl snart.. Är kanske 2a tanden på gång som gör ont..

Idag ska jag inte gå ut ur lägenheten en enda gång, bara va hemma å fixa å pyssla. Ska faktiskt bli skönt.
Är på sånt humör idag.
Mamma kommer hit när hon slutat jobba, sen lär jag väl va ensam med Hugo hela kvällen.

Skulle ju på barnkläder party med Helen, men hon är så förkyld så hon orka inte. Men det är bra att hon vill ta de lugnt. Är ju så jobbigt att va sjuk när man ska ta hand om sin bebis, amma & allt.
Krya på dig vännen :)

Nu vart Hugo tyst, ska gå dit och titta..
Det är det som är krångligt också, man ska ju inte springa dit varje gång han skriker, då kommer han ju bli van vid att jag gör det och då kommer han va skitdryg jämt.
Man lär ju känna sitt eget barn, så man känner igen när det är fjantskrik, ontskrik, eller övertrött skrik..

Aja, bye

Kommentarer
Postat av: iiida

Åååh.. Sista avsittet av skilda världar nu ju :( Vafan.. Vad ska man nu ha för motivation till å gå upp på morgoen ? du har ju barn dåsåde e ju lättare :P haha

2008-06-10 @ 10:54:03
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback