Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

??

Jag prenumererar ju på Vecko Revyn,, men jag får 2 nummer hela tiden, varför? Har bara fått 1 räkning och har betalt den, fick premiegåvorna idag.. Ett vitt linne, 1 par solbrillor & en vit väska med svarta prickar på, haha , lite söt tyckte jag. :) Kan lägga ut bilder sen, har inte riktigt tid just nu.

Håller på att fixa om lite i sovrummet, har tagit upp min gamla svarta tv bänk, ska ju köpa ny tv sen, så då tar vi den stora vi har i v-rummet in till sovrummet.. Och så fick jag bort den fula jävla hyllan jag har haft i sovrummet sen vi flyttade hit hehe..

Hugo somnade aldrig imorse,, så han fick lunch, sen efter en stund somnade han, men då var han skapligt övertrött.
Men nu har han sovit i 1 timme iallafall,, så sen när han vaknar är han glad & go igen. :)  ♥

Ronny har åkt till jobbet, och jag ska äta lite lunch,, blir rester från maten jag gjorde åt Ronny igår kväll, spagetti & köttfärssås..

Och fan va det blåser ute, fick lov att stänga fönstret i v-rummet, det såg ut som att det skulle blåsa in haha.

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback